Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii !!

|  PRIMA PAGINA  |

Crap pe Lacul Surduc si Sacosul Turcesc
autor : Flavius Angling

Astazi m-am intors de la pescuit! Am fost de sambata pana duminica, pe Lacul Surduc. Duminica, m-am intors acasa si am plecat spre o alta locatie de pescuit in jud. Timis. Sacosul Turcesc ! Pe Surduc nu am prins mare lucru, cu toate ca eu m-am dus cu gandul sa "ii sparg". Pe ei ....crapii !

Ce vedeti in poza, nu este chiar tot lacul! Este foarte mare, ca sa-l prinzi in poza pe tot!

Aici am dat aproape 20-30 rachete de nada. Era chiar la inceputul partidei...

Din pacate nu am prins nimic semnificativ . A venit si momentul sa facem focul ! Seara pe malul lacului, fie vara, fie toamna, frig e tot timpul, asa ca ne-am echipat cu caciuli, haine groase si am facut un foc mare de tabara!

Enervati si obositi ca nu am prins nimica pe Surduc, am hotarat sa mergem pe o alta balta, Sacosul Turcesc, la vreo 20-30 km de Timisoara. Prietenul meu a dat mai mult dupa caras si platica cu 2 telescopice (si pe Surduc, dar si pe balta), iar eu am ramas sa dau la domnu` crapcean. Mai jos sunt iara ceva poze cu rezultatele !

Prima captura...crap 3 kg...

" Oglinda, oglinjoara, care-i cel mai tare crap din tara? " Crap oglinda, 9.600 kg...

Crap comun....artileria grea....14.100 kg...

PESCUIT STATIONAR   PESCUIT LA CRAP   PESCUIT LA RAPITORI   PARTIDE DE PESCUIT   POVESTIRI PESCAR HOINAR